Mario Batkovic: akordeonista „Red Dead Redemption 2”6 min
Mario Batković, nowa gwiazda akordeonu w Europie wypełnia zarówno kościoły, jak i squaty, a jego muzyka stała się znana wśród milionów graczy, odkąd stworzył ścieżkę dźwiękową do „Red Dead Redemption 2”. Czy akordeon jest instrumentem przyszłości?