Mario Batkovic: Superstar Accordionist6 min
The humble accordion may not have a reputation as the coolest instrument on the block. But in the hands of Mario Batkovic it takes on another dimension. Since 2017 the Bosnian accordionist has been wowing audiences and recording film and game scores, notably for hit survival game, Red Dead Redemption 2.