Carolyn Carlson: The Day They Danced Barefoot at the Paris Opera6 min
In 1973 choreographer and dancer Carolyn Carlson brought an breath of American fresh air into the Paris Opera. In true hippy style she brought barefoot dancing, improvisation and a relaxed attitude. Not everyone was ready for change.