Styl gore na deskach teatru5 min
Od kilku lat, teatralna awangarda przejmuje estetykę gore. Na prestiżowych scenach krew leje się strumieniami. Czy styl gore jest zrehabilitowany, odkąd zaczął pojawiać się na festiwalach teatralnych? Co robi gore na deskach teatru?