Włochy: pizzeria otwarta dla wszystkich30 min
Projekt Nico Acampory powstał z osobistej motywacji – sam wychowuje syna w spektrum autyzmu. Początkowo był wstrząśnięty diagnozą, ale pewnej nocy wpadł na pomysł miejsca, w którym młode osoby z zaburzeniami mogłyby zyskać większą samodzielność. Wszystko dokładnie przemyślał i stworzył środowisko pracy, w którym osoby w spektrum czują się dobrze, bezpiecznie i mogą doświadczać sukcesów.