Tema a fost subiect de discuție încă din pandemie: afecțiuni precum anorexia sau bulimia păreau să fie în creștere, afectând-i în special pe tineri. Această tendință pare să continue, inclusiv în Grecia, unde serviciile de asistență înregistrează un număr crescut de pacienți. Și rețelele sociale precum TikTok sau Instagram joacă un rol important în această tendință periculoasă.