Coasta de Fildeș: Sistemul sanitar sub presiunea lui Trump
Distribuirea de ajutoare alimentare către familiile defavorizate, organizarea de grupuri de sprijin pentru pacienții seropozitivi, ori distribuirea de prezervative către lucrătorii sexuali. Multe ONG-uri din Coasta de Fildeș nu mai sunt în măsură să ofere aceste forme de sprijin comunitar din cauza reducerilor bugetare impuse de Agenția Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională (USAID).