Wybrzeże Kości Słoniowej: zdrowie publiczne pod presją
Pomoc żywnościowa dla ubogich rodzin, grupy wsparcia dla osób żyjących z HIV czy dystrybucja prezerwatyw wśród osób świadczących usługi seksualne – wiele programów zostało ograniczonych po wstrzymaniu finansowania USAID przez administrację Donalda Trumpa. Reportaż z Wybrzeża Kości Słoniowej pokazuje, jak decyzje polityczne przekładają się na codzienne życie i walkę z epidemią HIV. Reportaż z lektorem.