Ivory Coast: Public Health Under Pressure from Trump25 min
Distributing food aid to disadvantaged families, organising support groups for HIV-positive patients, distributing condoms to sex workers… Many NGOs in Ivory Coast are no longer able to provide this assistance due to cuts from the United States Agency for International Development (USAID).