Greece: Eating Disorders at Younger Ages
It has been a topic of discussion since the COVID pandemic: disorders like anorexia and bulimia appeared to be on the rise then, often affecting young people. This seems to be a growing trend, including in Greece, where support facilities are reporting rising patient numbers. Social media platforms like TikTok and Instagram are also playing a role in this dangerous incline.