Estonia w gotowości na froncie
Według ekspertów wojskowych i obserwatorów politycznych miasto Narwa we wschodniej Estonii odgrywa kluczową rolę w europejskiej polityce bezpieczeństwa. Niemal wszyscy mieszkańcy są rosyjskojęzyczni, dlatego niektórzy obawiają się, że Władimir Putin wykorzysta to jako pretekst do ofensywy aneksyjnej.