Estonia: święto śpiewu jednoczy cały kraj31 min
Co pięć lat w Estonii odbywa się ogromny festiwal muzyki chóralnej. Dziesiątki tysięcy chórzystów i chórzystek stają w szranki i śpiewają ludowe pieśni, jeden z najważniejszych symboli estońskiego narodu. Tegoroczna edycja jest pierwszą od inwazji Rosji na Ukrainę.