Ukraina: Boże Narodzenie w czasie wojny25 min
Przed wojną w Moskwie i Kijowie obchodzono Boże Narodzenie w ten sam dzień i w podobny sposób. Ale po ataku Kremla wszystko się zmieniło. Dziś na ulicach Kijowa nie usłyszycie już języka rosyjskiego, a wojna toczy się także na polu kultury, tradycji i religii.