Ukraine: War at Christmas25 min
Many in Ukraine no longer want to share Christmas with the Russian enemy. The Christmas war has been declared, and Ukraine now celebrates Christmas on 25 December instead of 7 January – the traditional orthodox Christmas: A moment of joy and reflection but also sadness in a defiant yet war-weary nation.