Re: The Estonian Song Festival
Every five years Tallinn is transformed into a massive festival of the human voice. Choirs and singers from across the Baltic nation come together in a joyful celebration of Estonian musical culture. In spite of the threat from their Russian neighbour, Estonia celebrates its freedom through song.