Portugalia: kryzys służby zdrowia
Od kilku lat Portugalia boryka się z kryzysem państwowej służby zdrowia. Nisko opłacani pracownicy coraz częściej decydują się na wyjazd za granicę, szpitale są przepełnione, a pogotowie ratunkowe pozostaje nieczynne podczas weekendu. Dla wielu Portugalczyków leczenie w ramach publicznej służby zdrowia stało się prawdziwym wyzwaniem.