Grecja: szkoła z jednym uczniem25 min
Jest tylko jedna taka klasa w całej Grecji. Na małej wysepce Arki do państwowej szkoły chodzi tylko jeden uczeń. Christos ma 12 lat i jest ostatnim dzieckiem na Arki. Dla nauczycielki Marii, która „dojeżdża” z sąsiedniej wyspy, wychowanie Christosa jest osobistą misją.