Zaginione dzieci na kolumbijskiej granicy25 min
Nasza ekipa reporterska udała się w podróż szlakiem przemytników prowadzącym z Wenezueli do Kolumbii. To granica uważana za jedną z najniebezpieczniejszych na świecie. Systematycznie znikają przekraczające ją dzieci. Są przymusowo rekrutowane przez grupy paramilitarne lub lokalne mafie. Stają się dziećmi-żołnierzami, niewolnikami na polach koki lub prostytutkami. Władze lokalne i organizacje pozarządowe próbują działać, ale często bezskutecznie.