Colombia: Disappearing Children25 min
Since 2016, more than 450,000 Venezuelan children have left the country for neighbouring Colombia. Four teenagers Keider, Jordan, Miguel and Ander, decided to travel to Bogotá on foot by illegally crossing the Colombian border through smuggling routes known as "trochas".