Konflikt na Morzu Śródziemnym24 min
Sąsiedzi na mapie, sojusznicy na orbicie NATO, jednak na razie) ciężko byłoby nazywać ich „braćmi”. Ateny i Ankara są w relacji ukrytej wrogości z powodu dawnych konfliktów. Stosunki dyplomatyczne między Grecją a Turcją uległy pogorszeniu po niedawnym wtargnięciu na wody terytorialne Aten statku pływający pod turecką banderą - oficjalnie w celu przeprowadzenia badań sejsmologicznych...