Książka, która zmieniła moje życie
Spotykamy się z Ece Temelkuran – turecką dziennikarką na wygnaniu. Musiała z dnia na dzień wyjechać z kraju po publikacji artykułów, w których krytycznie oceniała rządową politykę wobec Kurdów. Jakie książki są ważne dla Ece Temelkuran? Czy słowo pisane może być orężem przeciwko autorytaryzmowi i represjom?