Kuba: kryzys w raju
Turcja nie chce u siebie afgańskich uchodźców. Buduje potężną infrastrukturę kontrolną, która uniemożliwia przybyszom przedostanie się do kraju. Duża część tych działań jest finansowana przez UE. Jednak jeszcze 10 lat temu Turcja przyjęła ponad 3 miliony syryjskich uchodźców. Co się zmieniło?