Książka na całe życie
Yuval Noah Harari jest jednym z najpopularniejszych żyjących historyków i popularyzatorów nauki. „Problemem nauki jest to, że nie potrafi opowiadać fascynujących historii. A ludzie wierzą opowieściom, nie faktom” tak brzmi motto jego działalności. Jakie książki i opowieści ukształtowały jego światopogląd?