Książka na całe życie
„Wielka literatura polega na tworzeniu cudownej empatii między autorem a czytelnikiem. I to jest największa wartość polityczna literatury”. Francesca Melandri jest jednym z najbardziej znanych głosów w literaturze włoskiej. W rozmowie z Jagodą Marinić opowiada o swoim swobodnym dzieciństwie, życiu przed literaturą i sile książek.