The Book of My LIfe
"Great literature is about creating this miracle of empathy between the writer and the reader. And this miracle of empathy is the greatest political value of literature". Francesca Melandri is one of the best-known voices in contemporary Italian literature. With Jagoda Marinic, she talks about her free-spirited childhood and her life before she began writing books.