Nowa kabaretowa scena underground16 min
Kabaret wymyśla się na nowo! Zamiast starszych panów zobaczymy w nim dziś drag queens i zaangażowane standupy. Nowa undergroundowa scena kabaretowa łączy się z punkowym duchem przeszłości, zaprawiając go solidną dawką eksperymentów. Odwiedzamy te antysystemowe laboratoria, by zrozumieć, na czym polega nowa jakość kabaretu.