Czarnoskóre gyaru17 min
W latach 90. młode Japonki zbuntowały się przeciwko konformistycznemu snobizmowi. Ich środkiem wyrazu stał się stylu gyaru, czyli estetyka nadmiaru w ubraniach i makijażu. Dziś styl ten zyskuje rzesze fanek wśród czarnoskórych dziewczyn na całym świecie.