Re: Cypr
Cypr jest podzielony na dwie części od ponad 50 lat, Grecy i Turcy mieszkają oddzielnie. Cały? Nie, w jednej wiosce żyją obok siebie dwa narody pół wieku po zakończeniu wojny. Wszystko dzięki wysiłkom obu społeczności.