Podzielone Królestwo13 min
Na Zjednoczone Królestwo składają się Anglia, Walia, Szkocja i Irlandia Północna. Wielka Brytania narodziła się na skutekt traktatów, podbojów i kolonizacji. Choć Anglia dominuje do dziś, pozostałe narody nie utraciły swojej tożsamości.