Londra și Parisul adoptă politica „One in, one out” pentru a limita imigrația ilegală. Fiecare refugiat trimis înapoi în Franța va fi înlocuit de altul primit legal în Regatul Unit. Decizia este contestată de mai multe ONG-uri, care se îndoiesc că această măsură îi va descuraja pe cei care au parcurs deja mii de kilometri.