ARTE Europa Săptămânal - Are Europa nevoie de Turcia?Cum va revoluționa IA oncologia?
Cu 58.000 de cazuri anual, cancerul mamar rămâne principala cauză de deces provocat de cancer în rândul femeilor. Totuși, software-ul susținut de IA RlapsRisk – dezvoltat de Institutul Gustave Roussy și de un start-up franco-american – oferă o nouă speranță estimând cu precizie riscul de recidivă, prin analiza avansată a imaginilor medicale.