How will AI revolutionise oncology?
With 58,000 cases annually, breast cancer remains the leading cause of cancer death for women. However, the AI-powered software RlapsRisk—developed by the Gustave Roussy Institute and a Franco-American startup—offers new hope by accurately predicting relapse risks through advanced medical image analysis.