Viitor pe pauză. Viața tinerilor migranți în CeutaSpania în linia întâi în fața Israelului
În Europa, Spania dă dovadă de cea mai mare solidaritate față de cauza palestiniană. În mai 2024, guvernul a recunoscut statul palestinian, înaintea Franței și a Portugaliei – o mișcare susținută de cetățeni. Această recunoaștere timpurie scoate în evidență angajamentul Spaniei, reflectând atât politica guvernului, cât și opinia publică.