The Boom in Astrotourism in SpainSpain on the front lines against Israel
In Europe, Spain shows the strongest solidarity with the Palestinian cause. In May 2024, the government recognized a Palestinian state, ahead of France or Portugal, a move widely supported by the public. This early recognition highlights Spain’s commitment, reflecting both government policy and popular opinion.