Armeńska przygodaArmenia
Niezmieniony wystrój i charakterystyczny zapach salonu pozwala klientom przenieść się w czasie i zatopić we wspomnieniach. Armen Grigoryan, 42-letni fryzjer, jest najmłodszym pracownikiem salonu – jego ojciec również tu pracował. Dziś brakuje następców. Tylko Armen wciąż ma nadzieję, że jego syn przejmie rodzinne dziedzictwo.