Co roku w czerwcu spokojne miasteczko Clisson zamienia się w światową stolicę muzyki ekstremalnej – wszystko za sprawą festiwalu Hellfest. Z okazji 19. edycji wydarzenia na uczestników czekają cztery dni pełne potężnych brzmień oraz występy legend i wschodzących gwiazd metalu, punka i stoner rocka. Dla fanów metalu Hellfest to prawdziwy raj na ziemi.