Ukraina: Czarnobyl w czasie wojny25 min
To miejsce błyskawicznie przywodzi na myśl eksplozję reaktora, radioaktywną chmurę, która przeszła nad Europą, oraz możliwość nuklearnej apokalipsy. Katastrofa w Czarnobylu stała się częścią zbiorowej wyobraźni świata. Jednak w Ukrainie Czarnobyl to nie tylko wspomnienie. Ten region wciąż jest w stanie napięcia. Reportaż z lektorem.