Indie–UE: przyjaźń jak wiele innych?13 min
27 stycznia 2026 roku Narendra Modi, Ursula von der Leyen – przewodnicząca Komisji Europejskiej – oraz Antonio Costa, przewodniczący Rady Europejskiej, podpisali historyczne porozumienie handlowe i bezpieczeństwa. Europejczycy i Hindusi postrzegają Chiny jako „systemowego rywala” i nie mają już zaufania do Stanów Zjednoczonych Donalda Trumpa.