Square: Agora artystyczna
Portugalska aktorka i reżyserka Maria de Medeiros tworzy film dokumentalny o hiszpańskim dziennikarzy I aktywiście Richardzie Mateosie. Od urodzenia niewidomy, walczy o prawa niepełnosprawnych w Boliwii do godnego życia.