Europa: rozwód po włosku
Eurosceptyczni populiści zwycięzyli w ostatnich wyborach parlamentarnych we Włoszech. Antystystemowy Ruch Pięciu Gwiazd i ultra-prawicowa Liga Północna, utworzyli koalicję, na której czele stanął Giuseppe Conte. Dlaczego Włochy, jeden z krajów założycielskich Unii Europejskiej, odchodzą od wspólnych ideałów? Debata Annette Gerlach i jej gości.