Karambolage: BerghainEurope: Divorce Italian Style
The anti-establishment Five Star movement and the far-right Northern League won the last election in Italy and now form a coalition government. This choice seems to reveal a deep resentment towards European institutions. Why does a founding member of the European Union appear to be distancing itself from common European ideals? A debate chaired by Annette Gerlach.