SQUARE Artist: Maria de MedeirosKarambolage: Berghain
When Frenchman Rémi Ryterband went to study in Berlin, he promised himself he wouldn’t leave the city before having a night out at Berghain, the legendary techno club of the Germany capital. But would he get past the bouncer?