Antifémina, the Feminist Book Spain Destroyed6 min
First banned and then reissued, the book Antifémina is the work of feminist writer Maria Aurelia Capmany and the photographer Isabel Steva, also known as "Colita." Colita is famous for her snapshots of Barcelona's social life, documenting 40 years of Spanish feminist history.