Pionierki hiszpańskiego feminizmu6 min
“Antifémina” jest wynikiem artystycznej współpracy między pisarką feministyczną Marią Aurelią Capmany i fotografką Isabel Stevą, pseudonim „Colita”. W tym nowatorskim dziele przedstawiły kondycję kobiet w postfrankistowskiej Hiszpanii. Czego możemy się od nich nauczyć?