Square: Agora artystyczna
Fotograf Jim Rakete opowiada nam o kalifornijskim artyście Joe Ramirezie-Daltonie. Przez lata zajmował się restauracją fresków we włoskich kościołach. Teraz postanowił poświęcić się swojemu magnum opus: projektowi „Somnium” („Sen”), którego inspiracją był "Sen o astronomii księżyca" Johannesa Keplera.