Nice to meet you
Czym jest duma narodowa? W poszukiwaniu odpowiedzi na to pytanie Jagoda Marinić udaje się do Polski. Tutaj duma przejawia się na wiele różnych sposobów: feministki są dumne, że zmobilizowały demokratyczną większość przeciwko populistom w ostatnich wyborach. Z kolei osoby interesujące się historią są dumne z zachowania tych, którzy dla kraju poświęcili życie. Duma to także równe prawa dla osób LGBTQIA+.