Nice to meet you
Jakiej autonomii potrzebuje region, aby jego mieszkańcy czuli się wolni i niezależni? Jakie obawy mają Katalończycy? I czego mogą się od nich nauczyć inne regiony? Jagoda Marinić spotyka się w Barcelonie z młodym poetą, który jest w stanie w pełni wyrazić siebie jedynie w języku katalońskim. Odkrywa także świat “niewidzialnych”, czyli osób bez dokumentów, dla których słowo „wolność” ma zupełnie inne znaczenie.