Nice to meet you
Zbliżają się wybory europejskie. To świetna okazja, by zastanowić się nad tym, co łączy, a co dzieli mieszkańców wszystkich 27 krajów członkowskich. Niemiecka pisarka Jagoda Marinić zabiera nas w podróż po kontynencie, by zadać to pytanie artystom, aktywistom i przypadkowo napotkanym osobom.