Nice to meet you
Nigdzie w Europie nie rodzi się tak mało dzieci, jak we Włoszech. Co pozostaje z radości życia młodych ludzi, gdy powszechna opinia na temat przyszłości pozostawia tak mało miejsca na optymizm? Jagoda Marinić spotkała się z przedstawicielami pokolenia "kreatywnych", dla których założenie rodziny nie jest głównym celem i którzy podążają własnymi ścieżkami w poszukiwaniu szczęścia na swoich własnych zasadach.