Nice to meet you: Italy
Nowhere in Europe are so few children being born as in Italy. What remains of the joie de vivre of young people when the future leaves so little room for optimism? Jagoda Marinić sets out to meet these creative young people who don't see starting a family as an end in itself, and who find other ways to achieve personal fulfilment.